FTM TRANS

Hej! På denna bloggen kommer jag att skriva om tips, motivering, känslor och annat som innefattar hur det är att vara Female to Male trans. Om mig: Ålder: Född 2002, alltså tretton år. Bor: Skåne Kom ut: Ej gjort än.

Julian Yderbo.

Publicerad 2015-06-22 21:59:07 i Allmänt,

 
Soo. Den snygga jäveln på bilderna där uppe heter Julian, och jag känner att jag måste skriva om honom.
Inte nog med att hans utseende är goals, så är han även jävligt underbar och anledningen till att jag faktiskt "vågar" inse att jag är trans. När transfobin har stått mig upp i halsen och jag inte har orkat mer, har han och hans blogg gjort mig mycket mer självsäker. 
Jag har fått mest info och stöd ifrån hans blogg eftersom att han vet precis hur det är. 
 
Julians blogg: http://mrbigfloss.blogg.se/
Julians youtube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCW1zps7k-OSDH0nEMw3LlSw
Julian ask: ask.fm/bigfloss
 
Han är fantastisk helt enkelt, och de som vill må bättre snabbt och ha en allmänt fantastisk människa i sitt liv, borde absolut kolla in hans blogg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela